2014-07-01

PAYBACK i MRÓWKA razem od lipca 2014

Program Bonusowy PAYBACK i sieć sklepów PSB-Mrówka rozpoczynają współpracę. Od 1 lipca w całej Polsce w sieci ponad 170 sklepów Mrówka będzie można zbierać punkty w największym Programie multipartnerskim w kraju. W związku z wejściem nowego partnera klienci PSB-Mrówka oraz uczestnicy Programu PAYBACK będą mogli skorzystać z wielu promocji - http://mrowka.com.pl/payback PAYBACK to największy multipartnerski Program Bonusowy w Polsce. W jego szeregach znajduje się ponad 300 firm w całym kraju. Z początkiem czerwca do grona partnerów oficjalnych dołącza firma z sektora „dom i ogród” – PSB-Mrówka. To nowoczesne sklepy samoobsługowe w miastach powiatowych stworzone przez Grupę Polskie Składy Budowlane (Grupa PSB). Ich celem jest uzupełnienie aktualnej oferty składów PSB o nowy asortyment, kupowany przede wszystkim przez klientów detalicznych, prosto z półek marketu. Sklepy posiadają w ofercie od kilku do kilkunastu tysięcy pozycji asortymentowych w takich działach jak: instalacje i technika grzewcza, wentylacje, chemia budowlana i gospodarcza, płytki ceramiczne, wyposażenie łazienek i kuchni, farby, tapety, materiały wykończeniowe na podłogi i ściany, narzędzia i elektronarzędzia, artykuły oświetleniowe, elektryczne, dekoracyjne i motoryzacyjne oraz ogród i otoczenie domu. Pochodzą one od ponad 150 kontraktowych partnerów Grupy PSB. Klienci sklepów PSB-Mrówka oraz uczestnicy Programu dokonujący zakupów u nowego partnera za każde wydane 2 zł otrzymają 1 punkt PAYBACK. Jednocześnie będą mieli okazję skorzystać z licznych promocji przygotowanych z tej okazji. Dzięki nim posiadacze kart PAYBACK mogą zebrać nie tylko punkty podstawowe, lecz także wiele punktów promocyjnych. „PAYBACK jest dojrzałym i sprawnie funkcjonującym Programem multipartnerskim. Liczba firm, która z nami współpracuje systematycznie rośnie i chcemy być obecni w każdym z sektorów, w którym Polacy robią zakupy. PSB-Mrówka to nowy partner, który uzupełnia ofertę o kolejny obszar – „dom i ogród”. Cieszymy się z możliwości współpracy z tak znaną i lubianą przez Polaków siecią sklepów. Razem z PSB-Mrówka będziemy wdrażać najnowocześniejsze rozwiązania marketingu lojalnościowego i digitalnego. Jestem pewien, że Klienci PSB-Mrówka docenią korzyści i bonusy wynikające z naszej współpracy” – przekonuje Damian Zapłata, Dyrektor Zarządzający PAYBACK. „PSB-Mrówka to polska sieć mająca ponad 170 samoobsługowych, detalicznych placówek handlowych, gdzie oprócz szerokiej gamy produktów realizowanych jest wiele działań marketingowych. Badamy nieustanie oczekiwania Klientów, a także śledzimy rynkowe trendy. Efektem jest dołączenie do Programu Bonusowego PAYBACK. Mam nadzieję, że tak wzbogacona oferta spotka się z dużym zainteresowaniem’’ – mówi Jarosław Dobrogoszcz, Dyrektor ds. Sieci Sprzedaży Detalicznej, PSB-Mrówka i Mini-Mrówka. PSB-Mrówka Od kilku lat Grupa PSB tworzy w miastach powiatowych nowoczesne sklepy samoobsługowe sektora „dom i ogród” pod nazwą „PSB-Mrówka”. Ich celem jest uzupełnienie aktualnej oferty składów PSB o nowy asortyment, kupowany przede wszystkim przez klientów detalicznych, prosto z półek marketu. Sklepy te posiadają w ofercie od kilku do kilkunastu tysięcy pozycji asortymentowych. Powstają też mniejsze sklepy detaliczne pod nazwą „Mini-Mrówka”, o powierzchni 300-800 mkw., głównie w miejscowościach gminnych. Obecnie działa ponad 170 marketów PSB-Mrówka. Planowane są otwarcia kolejnych marketów. PAYBACK Polska PAYBACK to multipartnerski Program Bonusowy, którego uczestnicy mogą zbierać punkty podczas zakupów w wielu popularnych sklepach sprzedaży tradycyjnej oraz online. Dzięki specjalnym promocjom, ofertom oraz kuponom (również elektronicznym) posiadacze kart PAYBACK mogą szybko i łatwo zwiększyć stan konta punktowego. Zebrane punkty PAYBACK można wymienić na atrakcyjne nagrody, mile Miles & More lub przekazać na program dożywiania dzieci Pajacyk. W Polsce Program PAYBACK rozpoczął swoją działalność 16 września 2009 roku. Obecnie współpracuje z nim blisko 300 firm partnerskich oraz ponad 130 sklepów online. Korzyścią dla partnerów Programu jest bezpośrednia komunikacja z konsumentami za pomocą platformy marketingowej PAYBACK oraz pozyskanie lojalnych i zadowolonych klientów. W Polsce aktualnie liczba aktywnych kart PAYBACK to ponad trzynaście milionów. PAYBACK jest częścią Grupy American Express.

Aktualności

PSB Mrówka Nowy Targ NEOVTRADE
Siedziba:
Centrum Handlowe Stopiak
ul. Ludźmierska 26A, 34-400 Nowy Targ
Telefon: 728 454 756
E-mail: nowytarginformacja@psbmrowka.com.pl
NIP: 6621812105
REGON: 260438657